top of page

הסיפור שלנו

מדריך עזרה ראשונה1.JPG

חברת 'פדיקר' המרכז להדרכה רפואית בע"מ הוא מרכז הדרכה רפואי מהמקצועיים והוותיקים בארץ, מרכז ההדרכה הוקם בשנת 2001 והוא מונה עשרות מדריכים ברמות הכשרה שונות ומתחומים שונים, צוות פיתוח הדרכה, מתאמת הדרכות ומדריך ראשי שקובע את התכנים הנלמדים בהתאם להנחיות ארגוני הרפואה הנחשבים בעולם ומשרד הבריאות

למידה בפדיקר

חוברות עזר, מדריכים מנוסים, לימוד דרך התנסות מעשית הם רק חלק מהדרכים שלנו להעביר לכם את המידע במקצועיות על פי הסטנדרטים המקובלים בכל העולם!

קורס ACLS.jpg
כריכה PALS קידמי.png
ביומדיק.jpg

אישורים והסמכות

פדיקר המרכז להדרכה רפואית בע"מ הוא מוסד המוכר ע"י איגוד הלב האמריקאי AHA , האיגוד הלאומי לטכנאי רפואת חירום NAEMT ופועל על פי נהלי משרדי הממשלה השונים. אנחנו מוסמכים להנפיק תעודות המוכרות בארץ ובעולם.

סמל מדינת ישראל עגול.png
לוגו AHA_edited.jpg
לוגו NAEMT.png

ציוני דרך משמעותיים

הכשרות החייאה מתקדמת  לאלפי צוותי רפואה ב-8 מבתי החולים המובילים בארץ

שיתוף פעולה משמעותי בין קופ"ח כללית לפדיקר במעטפת תמיכה בהכשרות צוותי רפואה בקופת חולים

זכיה במכרז משרד הבטחון וצה"ל לאימון מטפלים בכירים ע"י סימולציות רפואיות

קבלת הכרה מאיגוד הלב האמריקאי כפקולטה להכשרת מדריכי    ACLS | PALS | BLS

 הכרה ממשרד הבריאות להכשרת חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס

 אנחנו הראשונים שפיתחו מערכת למידה מקוונת לאנשי רפואה בארץ

הקמת המערך המקצועי רפואי של ארגון "איחוד הצלה" וכתיבת הפרוטוקולים

 שותפים מרכזיים בכתיבת ספר "החובש" שמהווה Text book לשירותי ההצלה בארץ

 הכשרת צוותי רפואה בעולם לטיפול באירועים רבי נפגעים

שביעות רצון

כמרכז הדרכה פרטי האינטרס שלנו הוא לגרום לכם להזמין אותנו שוב, ולכן אנחנו נעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר כדי להשיג את המטרה, אנחנו בודקים כל חודש מה אתם חושבים עלינו ומנתחים את התוצאות לצורך שיפור מתמיד.

השגת המטרות 

טכנולוגיות למידה, מרצים מנוסים, ציוד סימולציה מתקדם, חומרים מקדימים  הם בין יתר הכלים שיעודדו את החניך להפנים את החומר הנלמד ולהבין היטב מה עליו לעשות במקרה הצורך. 

  • זמינות- לרשותנו כ-20 מדריכים ברמות שונות ומספיק ציוד הדרכה למספר קורסים בכל יום.

  • עמידה בלוח זמנים- אנחנו מכבדים את הזמן של המשתתפים בקורסים ומקפידים להגיע ולסיים בזמן שהוקצב לטובת הקורס.

  • עמידה בהסכמים והתחייבויות לאורך זמן: מרבית מלקוחותינו מעדיפים להמשיך ולהזמין אותנו בכל שנה ושנה. כ-90% מלקוחותינו נשארים  איתנו יותר מ-15 שנה

  • גמישות ומענה לצרכים מיוחדים: אנחנו מאד גמישים לצרכים מיוחדים ויודעים להתאים את עצמנו לדרישות הלקוח כל עוד הדבר אינו פוגע במקצועיות ובדרישות הקורס

מבין לקוחותינו 2024.png
bottom of page